Wasabi

DENUMIRE PREPARAT: SUSHI
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgF4RZLmXnS2RkmBEX2GK95JA1i-VwuNCZgoW5g-84200GWPe4yAmvf18Rk1AzEpJfZHk_5cbUx6DcrPxdBq0sHIHMTd_2cFDqaJmDjFCiooU7yXl88kwKAIL3bSWhdBQvCtP3Ze9Wk6H0/s200/P1040731.JPG
Na, ca am ramas eu de serviciu. M-am gandit si m-am razgandit - ce sa facem, ce sa facem?
Pai, uite ca facem sushi...
Sa purcedem dara...
Inarmati-va cu putina rabdare, procesul nu e foarte laborios dar este migalos.
De ce avem nevoie:
Ei, bine, de data asta nu o sa va dau cantitatile exacte. Trebuie sa va mai puneti si voi mintea la contributie ca deja gatim de mult timp impreuna, asta insemnand ca v-ati dezvoltat, sper eu, simtul ochiometric. (Daca nu-l aveti, nu va impacientati, nu o sa-l aveti niciodata, va zic din proprie experienta, eu fac tot timpul mult mai multa mancare decat ar trebui. Asta, e! Mai dati si la prieteni.)
CE NE TREBUIE SI CUM SE PREPARA ?
Orez -NU cu bob lung! (in functie de cat vreti sa dati si la prieteni)
Alge (pe care le cumparam de la hypermarket)
Una bucata covoras de rulat sushi (si asta se gaseste tot la hypermarket) ATENTIE! In cazul in care citind acest rand v-ati dat ochii peste cap, si v-ati zis ca voi sunteti mai destepti si mai ingeniosi decat ceilalti (cum am facut eu prima oara) va spun de pe acum sa puneti mana sa faceti ce zic eu, adica sa va cumparati covorasul ala nenorocit! Fara el nu va iese!
Somon crud (sau daca nu va simtiti in stare, afumat)
Si acum aveti iar mana libera pentru restul de umpluturi. De data asta eu am folosit: castraveti, creveti, ananas, o pasta de ton cu maioneza. Voi puteti sa puneti ce credeti voi ca o sa mearga.
Gimbir murat (Nu folositi gimbir crud ca are gust de sampon. Pe ala il folosim la mancaruri care necesita fierbere/rumenire, si il eliminam la sfarsit.)
Cum procedam:
Fierbem orezul in apa putina, ca sa devina cat mai lipicios. Daca de obicei targetul este sa se separe bob de bob, acum il vrem cat mai pastoso-lipicios. Dupa ce a fiert, punem putin otet de mere, atat cat sa devina putin acrisor.
Daca ati luat creveti, pregatim un pane lejer din ou, putina apa si faina si ii prajim.
Pasta de ton se prepara foarte simplu, cu putina maioneza. Va duce si pe voi capul, nu intru in detalii. Daca nu va duce, o luati gata facuta de la magazin.
Buuuuun.
Intindem covorasul minune (pe care sper ca l-ati cumparat chiar daca sunteti mai destepti si mai ingeniosi decat majoritatea), intindem pe el o alga, usurel sa nu se rupa! Intindem cu grija niste orez pe 80% din alga (ceilalti de 20% sunt rezerva pentru a nu ramane cu compozitia pe afara si pentru a putea lipi ruloul. Nu, nu cu scotch, se lipeste singur, alga de alga...)

[Facem o pauza pentru cei mai... lenti, care inca mai calculeaza aria algei.]



Si acum, in extremitatea cu orez, punem o bucata de somon, una de castravete si ce mai aveti voi pregatit.





Acum incepe chinul! Trebuie sa rulam. (Voi astia destepti si ingeniosi, puteti sa va puneti pe mancat, ca fara covoras, nema rulou!). No, acum chinuiti-va voi, ca eu fumez o tigara. Atentie sa nu rulati si covorasul, ca nu are gust bun!
Sa presupunem ca ati reusit (slabe sanse din prima, dar na! i'm being supportive). Nu ne mai ramane decat sa taiem ruloul: in jumatate, apoi jumatatile in sferturi, samd.


Gata! Ati scapat! Niste sos de soia si, poate, wasabi, gimbirul murat langa si...

MESAJUL MENIULUI:旺盛な食 欲!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Retele de pe tot mapamondul probate de persoanele care au inscris aceste retete pe site-ul nostru!
 
MERGI SUS^